A Nickelodeon történetének legnézettebb sorozata februárban új mozifilmet kap és persze a sikert mások is meg akarják lovagolni. Mennyire facsarható még ki SpongyaBob?
SpongyaBob és Patrik kalandjai a nagy vásznon folytatódnak. Az animáció rengeteget fejlődött a 2004-es első film óta, ezért várható volt, hogy most 3D-ben fognak tombolni Bikinifenék lakói.
A Nickelodeon több tucat együttműködést írt alá, hogy egész estés filmjét népszerűsítse. A Walmart-tal karöltve például kifejlesztettek egy mobil alkalmazást. A vásárlók a SpongyaBobos termékek beszkennelésével juthatnak hozzá különleges ajándékokhoz, mozijegyet nyerhetnek, előjegyezhetik a DVD-tés játszhatnak a SpongyaBob témájú játékokkal. Sőt, még saját képeslapot is készíthetnek.
Már elindult a „SpongeBob: Sponge on the Run” mobil játék, hogy felvezesse a nálunk február 12-től látható mozifilmet.
A karakter egyébként tavaly ősszel ünnepelte 15. születésnapját, ez idő alatt nemzetközi popkultúra ikonjává vált. A sorozatot 170 országban vetítik és állítólag a legnépszerűbb rajzfilm-sorozat a 2 -11 éves gyerekek között, sőt, a rajongóinak harmada 18-49 éves felnőttekből áll. Erőteljes a jelenléte a közösségi oldalakon is, Facebook oldala már több, mint 59 millió rajongóval büszkélkedhet.
Merchandising együttműködéseivel a Nickelodeon néha szándékosan a határokat feszegeti. A SpongeBob MailPants akcióval például a hagyományos posta és a papíralapú levelezés felé próbálták visszaterelni az ifjúságot. A siker érdekében számtalan postaládát bugyoláltak SpongyaBob jelmezbe. A divatot sem hagyta szárazon a téma, a Moschino komplett kollekciót szentelt a brandnek. Az új film kapcsán pedig - a korábbi sikeres közös idétlenkedéseket felelevenítve - a Toyotával egy masszív Siennát tettek a móka tárgyává, buborék-fújóval a tetején, elrejtve még egy hatalmas tévét is a hátsó traktusban. A belső padló a strand homokjára emlékeztet, az utastér tetejét pedig felhők borítják. Az olyan megszokott kísérő termékekről, mint bögre, kulacs, lázmérő vagy póló, már felesleges is beszélni.
Forrás: artisticline.com, autoblog.com, adweek.com